Per Mille Dollari al Giorno (1966)

Alternatieve titels: For One Thousand Dollars Per Day | Por Mil Dólares al Día | Renegade Gunfighter

1 stem

Italië / Spanje
Western

geregisseerd door Silvio Amadio
met Mimmo Palmara, Zachary Hatcher en José Calvo

De ouders van Hud worden vermoord en hun land wordt gestolen. Hud is vastbesloten de schuldigen aan te pakken: de drie gebroeders Clarke die weten dat ze in gevaar zijn maar niet weten van wie ze dat mogen verwachten. Hud neemt een andere identiteit aan en gaat eerst bij hen als lijfwacht werken. De zuster van Hud en haar verloofde, de sheriff, wijzen hem erop dat hij te grote risico's neemt, maar Hud is erop gebrand om zijn ouders te wreken...