Il Piombo e la Carne (1965)

Alternatieve titels: Bullets and the Flesh | El Sendero del Odio | Les Sentiers de la Haine

1 stem

Italië / Spanje / Frankrijk
Western / Drama

geregisseerd door Marino Girolami
met Rod Cameron, Patricia Viterbo en Ennio Girolami

De rijke boseigenaar Nat Masters vervolgt een Indianenstam om hun woud in bezit te nemen. Heel zijn familie is tegen de liefde van zijn dochter Mabel voor Chata, de aanvoerder van de Cherokee stam. Uiteindelijk vertellen ze het meisje dat haar moeder vroeger nog in het geheim een affaire gehad heeft met Chata's vader. Wanneer een dramatisch conflict losbarst worden Chata en Mabel gedood. Bij het aanschouwen van hun lichamen in omhelzing realizeert Nat de waanzin van zijn daden..