Steel Toes (2006)

Canada
Misdaad / Drama

geregisseerd door Mark Adam en David Gow
met David Strathairn, Andrew W. Walker en Marina Orsini

Mike is een neo-Nazi skinhead en moet worden berecht voor de moord op een Indiase man. De verdediging is in handen van de Joodse advocaat Danny Dunckelman. Tussen de twee mannen groeit er toch wederzijds respect...

deze film laat zien dat een ieder kan genezen van vreemdelingenhaat en tot het goede in hemzelf kan komen. mooie film

Diesel
Jammer dat een geweldige acteur als David Strathairn heeft meegewerkt aan deze overdreven sentimentele rip-off van American History X. Slecht uitgewerkte personages en een zwak, moraliserend verhaal. 1,5*

lang dradige film.
90m min. leken wel 150 min.
2,5 ster

Diesel schreef:

precies...

Saai..... Ik heb 3 andere films tussendoor zitten bekijken....

avatar van natju
Was niet zo onder de indruk van deze film als dat ik dat was van American history X. De laatst genoemde was naar mijn idee een echt topper. Dit verhaal was goedkoop, ongeloofwaardig en slecht uitgewerkt. Voor die zielige pakistaan (paki was t toch??zegt genoeg dat ik t nu al niet meer weet )een extra * totaal 2.5*