T'ammazzo! - Raccomandati a Dio (1968)

Alternatieve titels: Dead for a Dollar | I'll Kill You, and Recommend You to God | Fidarsi È Bene, Sparare È Meglio

Italië
Western

geregisseerd door Osvaldo Civirani
met George Hilton, Sandra Milo en Gordon Mitchell

Glenn, een valse priester, geeft de indruk voor een begrafenisdienst te zorgen maar steelt in werkelijkheid een grote som geld. Wanneer hij met de buit op de vlucht slaat begint men een wanhopig onderzoek. De tussenkomst van de minnares van de bandiet maakt de zaken nog ingewikkelder: leugens en bedrog zullen uiteindelijk leiden tot een bloedige afrekening. En wanneer een bende denkt van het geld in handen te hebben, is die vrouw ermee vandoor...