Tsubaki Sanjûrô (2007)

Japan
Actie / Drama

geregisseerd door Yoshimitsu Morita
met Yuji Oda, Ken'ichi Matsuyama en Anne Suzuki

Tsubaki Sanjûrô is een wat nukkige eenzame krijger die een groep stuntelende samurai tegenkomt wiens leider is ontvoerd. Om hem terug te krijgen moeten ze het opnemen tegen een grote groep corrupte overheidsmensen en Sanjûrô lijkt de enige persoon die hen daarbij kan helpen.

avatar van Zelva
Beginnen ze in Japan ook al aan ideeënmoeheid te lijden?

Zatoichi was toch ook al een remake? En er zullen er wel meer zijn.

Was Zatoichi een remake ? Dacht eigenlijk gewoon de zoveelste aflevering in de reeks (al lijken die films vaak zo hard op elkaar dat het moeilijk te zeggen valt )

Verder lijkt mij niet elke remake een vorm van ideeënarmoede. Eerst maar afwachten wat ze er van maken.

avatar van Freud
Korte trailer. Zoals op imdb al gezegd wordt, zitten de beelden in de trailer ook bijna letterlijk in het origineel.

avatar van Iketes
Lol die beelden zijn inderdaad wel heel erg letterlijk overgenomen