Statistic: The Movie (2001)

Misdaad / Actie

geregisseerd door Lawrence Page
met Lawrence Page, Redman en Mobb Deep

Footie leerde overleven in de gure, grauwe wijken van Long Island, New York, dankzij zijn instincten, intelligentie en een overdaad aan drugs. In de gevangenis was hij echter niet veel meer dan een cijfer zonder veel betekenis. Een statistiek. Wanneer hij vrijkomt en de knappe Felicia ontmoet, beslist hij om samen met haar zijn leven te beteren, maar als snel beseffen beide partners dat het leven van een gewone arbeider zeker niet op hun lijf is geschreven. Footie dreigt te hervallen en opnieuw te beginnen met zijn oude, criminele activiteiten.

avatar van Uier
Klinkt goed. .

avatar van jstinissen
simpel gezegd gewoon een ganster film