Lo Spadaccino Misterioso (1956)

Alternatieve titel: The Mysterious Swordsman

Italië
Avontuur

geregisseerd door Sergio Grieco
met Gérard Landry, Frank Latimore en Tamara Lees

De hertog Ubaldo, tiran van Roccamontana, smeedt plannen tegen Alfonso d'Este, om eigenaar van zijn gebieden te worden en zo hem aan Spanje te overhandigen. Hij vermoordt graaf Maurizio d'Archidosso, een trouwe vriend van d'Este, en vraagt daarna Laura, de dochter van de graaf ten huwelijk. Riccardo degli Argenti tevens verliefd op Laura, verzet zich tegen het huwelijk. Daarop ontvoert de kwade Hertog het meisje. De sympathieke Riccardo krijgt steun van het volk...

7 december 2010

02:05 - 03:20
ARD

avatar van narva77
Klopt!

Maar de speelduur klopt niet; die moet 75 minuten zijn volgens Veronica Magazine!