Good Chemistry (2008)

Drama / Thriller

geregisseerd door Kristopher Hardy
met Lance Lee Davis, Lawrence Turner en Dawn Balkin

Op een dag stopt Toby, een begaafde scheikundeleraar (Lance Lee Davis), zijn auto op een rustig stuk van de Ozark snelweg om naar het zich laat aanzien een jonge vrouw met pech een eindje verder te helpen. De schijnt bedriegt echter: de jonge vrouw Laurie (Brooke Anderson) is op de vlucht voor de politie en haar vriendje Jeff (Lawrence Turner). Die eist van Toby om mee te rijden, maar is ook betrokken bij criminele transacties waarbij hij een enorme schuld heeft opgebouwd. Met Laurie als ietwat tegenstribbelende medeplichtige, ontvoert Jeff Toby en houdt hem verborgen in een verlaten boerderij. Hij wil dat Toby voor hem synthetische heroïne fabriceert die als ruilmiddel moet dienen voor een groep Colombiaanse drugscriminelen genaamd "Familia Sin Amore". Als Toby hiertegen in verzet komt wordt hij onder druk gezet door Jeff die wordt geholpen door een lokale gangster genaamd "Judge Bass" (Mike L. Thomas). Ze hebben Annette ontvoert, Toby's ex-vrouw. Toby heeft geen keuze, of hij werkt mee, of Annette wordt gedood!

avatar van Demask1
Gezien is zeker de moeite waard, mooi gefilmd.

avatar van J.D
J.D
Vage film. De ene persoon was nog gestoorder als de ander..

Zo vond ik die Annette nog vreemder als Jeff, en waarom die Toby niet probeerde te ontsnappen werd me ook niet duidelijk

avatar van fritsy
IMDb: 1.8/10 88 votes