Sotto a Chi Tocca! (1972)

Alternatieve titels: Besos Para Ella, Puñetazos Para Todos | Vier Schlitzohren auf dem Weg zur Hölle | Vier Fröhliche Rabauken

1 stem

Italië / Spanje / West-Duitsland
Avontuur

geregisseerd door Gianfranco Parolini
met Dean Reed, Ignazio Spalla en Aldo Canti

De jonge acrobaat Straccio wil zijn dorp bevrijden van de tiran, Sir Fregonese, die de plaats bestuurt. Een mooi meisje, Edna, waarvan Straccio houdt, wordt gevangen genomen door de despoot, die haar wil dwingen om met hem te huwen. Met de hulp van twee vrienden bedenkt Straccio een plan om het goud van Sir Fregonese te stelen en hem zo van zijn financiële macht te beroven. De jonge acrobaat komt aan op het kasteel en beweert dat hij de tiran zal helpen om de liefde van mooie Edna te winnen..