Golia alla Conquista di Bagdad (1965)

Alternatieve titels: Goliath at the Conquest of Damascus | Goliath against the Arabs

Italië
Avontuur / Drama

geregisseerd door Domenico Paolella
met Peter Lupus, Mario Petri en Helga Liné

Goliath krijgt een gevaarlijke en moeilijke taak van Koning Selim: hij moet zijn dochter Miriam, die door de vijand werd ontvoerd, bevrijden. Met de hulp van een handelaar vindt Goliath de plaats waar het meisje verborgen is en samen met enkele worstelaars doodt hij de bewakers. De definitieve strijd vindt plaats in Bagdad, waar onze held nogmaals zijn bijna bovennatuurlijke fysieke sterkte demonstreert! Selim herwint zijn rijk. Hij is echter te oud en vermoeid om te regeren en doet van zijn troon afstand ten gunste van zijn dochter...

avatar van beavis
Gezien op EVC tape met als titel "Goliath against the Arabs".
Een onderhoudend avonturen verhaal