What! No Beer? (1933)

1 stem

geregisseerd door Edward Sedgwick
met Buster Keaton, Jimmy Durante en Phyllis Barry

Elmer J. Butts (Buster Keaton) is verliefd op Hortense (Phyllis Barry), hoewel hij haar nog nooit aangesproken heeft. Elmer droomt ervan een miljoen te verdienen, zodat hij voor Hortense een Rolls-Royce kan kopen en met haar kan trouwen. Samen met zijn vriend Jimmy Potts (Jimmy Durante) tracht Elmer fortuin te maken met een bierbrouwerij, maar juist tijdens de drooglegging maakt de politie jacht op illegale alcoholstokerijen.

avatar van matthijs_013
Inderdaad leuk! Is er ook nog een naam voor dat soort stijl in "cartoon"? Ik zag die poster ook al in mijn MGM poster boek.