Tiempos de Chicago (1969)

Alternatieve titels: Tempo di Charleston - Chicago 1929 | They Paid with Bullets: Chicago 1929

1 stem

Spanje / Italië
Drama / Misdaad

geregisseerd door Julio Diamante
met Peter Lee Lawrence, Guglielmo Spoletini en Ingrid Schoeller

Door een zuiver toeval komt Francesco Lo Faro terecht in het hoofdkwartier van bendeleider Erik de Zweed in Chicago. Onder de naam Frank wordt hij spoedig één van zijn beste handlangers. Erik wil juist geen moeilijkheden met andere "families", maar Frank's initiatieven zijn gevaarlijk voor zijn populariteit en zelfs zijn eigen vrouw heeft een voorliefde voor Frank. Met de hulp van Big John tracht Erik hen daarom allebei te doden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.