• 8.262.086 stemmen

Drama | 100 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Anthony Lover

Met onder meer: Vanessa Williams, Nashawn Kearse en Tatum O'Neal

IMDb beoordeling: 5,4 (352)

Plot My Brother

"Two Brothers, One Soul"

Isaiah en James zijn broers. James is mentaal gehandicapt. Wanneer hun alleenstaande moeder stervende is probeert ze wanhopig haar jongens, die op dat moment acht en elf jaar oud zijn, samen door iemand te laten adopteren. Als ze merkt dat alleen Isaiah geadopteerd kan worden beslist ze een onbreekbare liefdesband tussen haar twee zoons te creëren, een band die hen hopelijk door het leven zal helpen.

L'Tisha Morton

Erica Walters

Isaiah Morton

Baseball Son

Reason Comic

avatar van queenie

queenie

aardig filmpje wat goed duidelijk maakt wat een moeder doormaakt als ze ongeneeslijk ziek is en kinderen heeft. 3*

avatar van dinal12000

dinal12000

Een draak..

avatar van Naduah

Naduah

Ik kan deze film wel waarderen....het laat zien, hoe groot de druk is om voor een verstandelijk gehandicapte broer te zorgen, dag in, dag uit. Daarbij worden bijna verkeerde keuzes gemaakt, in de hoop, wat geld te vergaren....gelukkig komt hij tot inkeer. Het levensverhaal, omtrent de zieke moeder en de route, die de kinderen moesten doorlopen, wordt gedurende de film verteld. De film ontroerde me soms wel...

avatar van Waku

Waku

Heel mooie en warm filmdrama.

Wat lijkt te beginnen als 13 in een dozijn actieverhaal maar dankzij de vele flashbacks snel veranderd in een meeslepend en emotioneel drama. "My brother" verdrinkt niet in een gemakkelijk

tranendal en goedkope sentimenten. Het is realistisch en neemt de kijker mee naar het moeilijke gevecht om te overleven.

Maar de liefde tussen de twee broers ook vanwege de belofte aan de doodzieke reeds overleden moeder ( prachtige rol van Vanessa Williams) is continue voelbaar.