Drifter (2007)

Nederland
Thriller

geregisseerd door Roel Reiné
met Hanna Verboom, Cameron Daddo en Alex Nesic

Drifter vertelt over vier mensen die ontwaken in een woestijn. Ze hebben geen idee waar ze zijn of hoe ze er terecht zijn gekomen. Ze hebben echter allemaal twee overeenkomsten: allen hebben een verse wond van een operatie en alle vier zullen ze binnen 24 uur sterven.

Vraag me altijd af waar Reiné van leeft.

Zal wel wat reclame dingen doen. En hij zei laatst in ene talkshow dat ie een contract voor 2 bioscoopfilms bij Sony heeft getekend. Dat zal z'n zakken ook aardig vullen lijkt me. Hij zag er in ieder geval niet ondervoed uit, bij de Q&A.

avatar van Quentin
Zag laatst wat foto's van Reiné op de set van een commerical samen met De Bont.

(EDIT: onderaan de pagina; http://www.rebelfilm.com/film/Rebel_Film/Photos.html )

avatar van Stephan
Wouter schreef:
Vraag me altijd af waar Reiné van leeft.

Ik denk van film en tv..

avatar van Quentin
En nu ook in Duitsland te vinden voor de regio 2 adepten.