Gone to Maui (1999)

geregisseerd door Robert C. Thompson
met Lars Kamper, James 'Kimo' Apana en Marianne Filali

Met vliegtickets in zijn zak, heeft windsurfer Mickey Steward met tegenzin ingestemd op het verzoek van zijn vader om naar huis in Boston te komen en het familiebedrijf over te nemen. Maar zijn plan om terug te keren naar het leventje als bankier neemt een andere wending wanneer hij Paniolo, een Zuid-amerikaanse cowboy ontmoet, die vroeger op de veeboerderijen van Hawaï werkte. Wanneer hij en Mickey een verdrinkende man redden krijgen ze als beloning een restaurant. Voor Mickey is dit de kans om een barman in het paradijs te zijn. Alleen wat zij niet weten is dat dit restaurant gebruikt wordt om goederen in en uit de eilanden te smokkelen. En als dat niet genoeg is, wordt Mickey schuldig bevonden omdat de vorige eigenaar van het restaurant vermoord is.

avatar van moviemafketel
Niet zo'n zin om hier veel tekst aan te spenderen, maar kennelijk ben ik de eerste die hier wat over mag schrijven. Vreselijke film, absurd slechte acteerprestaties en een verhaaltje waar je van in slaap valt. Ook zielig om Mr. Miyagi in dit soort slappe aftreksels wat geld te zien verdienen.
Doet gewoon pijn als je hem grappig ziet doen(wat niet grappig is) en The Karate Kid erbij in je achterhoofd hebt. Mensen, 1 raad, nooit kijken!