Échenme al Vampiro (1963)

Alternatieve titel: Bring Me the Vampire

1 stem

Mexico
Horror / Komedie

geregisseerd door Alfredo B. Crevenna en Alberto Mariscal
met María Eugenia San Martín, Carlos Riquelme en Héctor Godoy

Een groep mogelijke begunstigden verzamelt zich voor de lezing van een testament en ontdekt dat zij de nacht in een spookkasteel moeten doorbrengen om hun erfenis te krijgen. Een griezelige butler en een man waarvan men beweert dat hij een vampier is, zijn twee van de obstakels die hen zouden kunnen afschrikken.

avatar van stephan73
ontzettend lelijke dvd-hoes, maar dit is inderdaad het enige plaatje wat hiervan te vinden is.

avatar van Mac Hammer Fan
stephan73 schreef:

Inderdaad, de hoezen van de Beverly Wilshire Filmworks releases van Mexicaanse horror zijn allemaal nogal goedkoop. Maar die DVD's kostten vaak maar 2 dollar. CasaNegra bracht ondertussen re-releases uit, waarbij naast de gedubde Engelse soundtrack ook de betere Spaanse track met Engelse ondertitels beschikbaar is, en de kwaliteit van het beeld ook opmerkelijk beter is. Maar die DVDs kosten wel veel meer. "Échenme al Vampiro" is in zijn genre zeker geen hoogvlieger.

avatar van Mac Hammer Fan
stephan73 schreef:

Na jaren zoeken heb ik de mooie originele poster gevonden.