Naked Angels (1969)

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Bruce D. Clark
met Michael Greene, Jennifer Gan en Richard Rust

Mother (Michael Greene) is net vrijgekomen uit een gevangenis, en wil wraak nemen op de motorbende die ervoor gezorgd heeft dat hij daar kwam te zitten. Hij sluit zich aan bij zijn oude bende "The Angels" en zij besluiten om richting de woestijn te gaan om alles recht te zetten. Niet lang daarna begint Mother's obsessie in de weg te staan van zijn relatie met zijn vriendin, Marlene, en het respect dat "The Angels" voor hem hadden begint minder te worden. Uiteindelijk moet hij alleen voor zichzelf vechten in de woestijn.