Ultimate Force (2006)

Actie

geregisseerd door Mark Burson
met Mirko Cro Cop Filipovic, Ruza Madarevic en Igor Galo

Oorlogsheld Axon Rey ontving voor zijn inzet in oorlogen over de hele wereld tal van onderscheidingen. Zijn vechtkunst en zijn kennis van gesofisticeerde wapens maken hem tot een dodelijk wapen. Dankzij zijn jarenlange militaire ervaring maakt hij nu deel uit van SATO, een geheim elitekorps met als enig doel het uit de weg ruimen van terroristenleiders. Tijdens 1 van zijn missies faalt hij echter. Als sanctie wordt hij naar een eiland verbannen waar hij moet bewijzen of hij in de toekomst nog van waarde kan zijn voor het elitekorps. Op het eiland bevinden zich nog vijf andere militairen die op een of andere manier in hun opdracht mislukt zijn. De enige kans om van het eiland te geraken is vechten en de andere overleven! Axon doet op het eiland echter nog een ontdekking die zijn opdrachtgever zwaar zal opbreken.

avatar van sinterklaas
Lijkt me een coole film. Is ie al in Nederland uit?

avatar van too-sweet
Valt tegen. Zo voorspelbaar,slecht geacteerd.
Onecht en te makkelijk(de vechtscenes) Ondanks dat het een actie film is en er inderdaad veel vechten en schieten in voorkomt was het toch op een of andere manier gewoon saai en eentonig.
Nee,niet mijn soort film. Al leek de film mij na het lezen van de info hierboven wel een mooie.
Eigenlijk hou ik wel van een goede actie film op zijn tijd. Maar helaas dat was deze dus niet.
1.5* en dan ben ik nog gul

Bijzonder saai, na 3/4 van de film in slaap gevallen...
Nee, was echt niets!

avatar van Paco Delavega
Erg saaie film, maar dat leek mij op voorhand al!;)
Ik wou deze film toch wel kijken vanwege voormalig K-1, Pride FC en nu UFC-vechter Mirko Crocop Filipovic. Laat hij in de ring meestal wel mooie dingen zien.......nu blijft het slechts bij een paar erg saai gechoreografeerde (door hem zelf) gevechten. Ach, nu weet ik dat ook weer. Een 1,5* voor de moeite....

Topper eerste klas. Beste film ooit gezien

Deze film heeft me maar 1 € gekost, en eigenlijk is dat nog teveel.
Want ik vind hier dus niets goed aan.
Barslecht scenario, vertolkingen om ziek van te worden.. kortom.. rommel eerste klas !!!