A Goat's Tail (2006)

Verenigd Koninkrijk / Ghana
Misdaad / Drama

geregisseerd door Julius Amedume
met Godfred Nortey, Lesley Cook en Simon James Morgan

Kojo is een taxibestuurder die in Ghana leeft en werkt. Tijdens zijn middagdutje wordt hij gewekt door Cynthia, een mooie jonge rondreizende actrice. Zij is in Ghana voor een dag en huurt Kojo om haar toeristische plekjes te tonen. De dag eindigt met een seksuele escapade en een vage uitnodiging van Cynthia aan Kojo om naar Engeland over te komen. Vier maanden later staat Kojo op de stoep bij Cynthia, vervuld door de ambities om snel geld te verdienen, zijn dromen waar te maken en te slagen als dichter. Echter, spoedig komt hij erachter dat het gras niet groener is aan de andere kant van de oceaan en dat mensen niet altijd zijn wat ze lijken te zijn.