• 8.896.757 stemmen

La Jouissance des Hystériques (2000)

Drama / Komedie | 84 minuten

Genre: Drama / Komedie

Alternatieve titels: The Sexual Life of the Belgians Part 4: Pleasure and Hysteria / La Vie Sexuelle des Belges 4

Oorsprong: België

Geregisseerd door: Jan Bucquoy

Met onder meer: Jan Bucquoy en Marie Bucquoy

IMDb beoordeling: 5,6 (62)

Gesproken taal: Frans

Plot La Jouissance des Hystériques

Jan Bucquoy, cineast, beleeft zijn midlife-crisis. Zijn politieke en amoureuse avonturen zijn tot nu toe steeds gedoemd tot mislukken. Om een duidelijker inzicht te krijgen over zijn problemen beslist Jan een film te draaien over liefde en lust. Tijdens de casting ontmoet hij twee intelligente, vrijgevochten vrouwen die als een katalysator zullen werken op Jan, die als het ware herboren wordt, klaar voor nieuwe liefdesavonturen.

kappeuter (crew films)

Originele poster.

avatar van NKyou

NKyou

Niet een kopie?

avatar van Purmerend

Purmerend

Vond je die vrouw van imdb.com niet sexy Alexander?

avatar van EIGER3970

EIGER3970

Soms grappig. Wanneer de regisseur vraagt aan de actrice: 'Heb je problemen met naaktscénes?' -'Ja, toch wel'- 'Naar mijn films kijkt toch geen kat', zegt de regisseur. -'okay, dan is er geen probleem zegt de actrice- Of onze toekomstige maatschappij moet gebasseerd worden op rust ipv arbeid. Grappig gezever.