La Jouissance des Hystériques (2000)

Alternatieve titels: The Sexual Life of the Belgians Part 4: Pleasure and Hysteria | La Vie Sexuelle des Belges 4

België
Drama / Komedie

geregisseerd door Jan Bucquoy
met Jan Bucquoy, Marie Bucquoy en Natacha Drion

Jan Bucquoy, cineast, beleeft zijn midlife-crisis. Zijn politieke en amoureuse avonturen zijn tot nu toe steeds gedoemd tot mislukken. Om een duidelijker inzicht te krijgen over zijn problemen beslist Jan een film te draaien over liefde en lust. Tijdens de casting ontmoet hij twee intelligente, vrijgevochten vrouwen die als een katalysator zullen werken op Jan, die als het ware herboren wordt, klaar voor nieuwe liefdesavonturen.

kappeuter (moderator)
Originele poster.

avatar van NKyou
Niet een kopie?

avatar van Purmerend
Vond je die vrouw van imdb.com niet sexy Alexander?