Andrew and Jeremy Get Married (2004)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Don Boyd
met Andrew Thomas, Jeremy Trafford en Hanif Kureishi

Deze documentaire vertelt een jaar uit het leven van het homokoppel Andrew en Jeremy. Zowel Jeremy als Andrew voelen zich seksueel aangetrokken tot andere mannen. Verder verschillen ze als dag en nacht. Jeremy is een gepensioneerde leraar Engels van 68 met verfijnde voorkeuren, voor wie seks tederheid betekent. Andrew is een afgekeurde buschauffeur van 49 die het liefst ontbijt met een biertje, seks associeert met toiletten en die de verleiding van verdovende middelen maar moeilijk kan weerstaan. Toch gaan ze met elkaar trouwen.