Dr. Death: Seeker of Souls (1973)

Alternatieve titel: Doctor Death: Seeker of Souls

Horror

geregisseerd door Eddie Saeta
met John Considine, Barry Coe en Cheryl Miller

Dr. Death, een duizend jaar oude magiër heeft een methode bedacht om zielen van een lichaam naar een ander lichaam te verplaatsen. Hij gebruikt die methode om zelf andere lichamen te bezitten. Eenmaal in die lichamen kan hij, door middel van zijn bloed dat net zo sterk is als zoutzuur, die kapot maken.

avatar van Mac Hammer Fan
Scorpion Releasing heeft hem uitgebracht op DVD in de States. De print is heel degelijk, jammer genoeg zijn er geen ondertitels. De film zelf komt eerder traag op gang en is middelmatig.

avatar van perceived
Leuk hoor! Dit filmpje vond ik onverwachts goed te doen. Komt inderdaad wat traag op gang. Anderzijds heeft het me geen moment verveeld. Cheape productie, maar wel een degelijke en behoorlijk sfeervolle.