• 8.257.338 stemmen

Dr. Death: Seeker of Souls (1973)

Horror | 87 minuten

Genre: Horror

Alternatieve titel: Doctor Death: Seeker of Souls

Geregisseerd door: Eddie Saeta

Met onder meer: John Considine, Barry Coe en Cheryl Miller

IMDb beoordeling: 5,6 (233)

Plot Dr. Death: Seeker of Souls

"These Women have just seen their Doctor"

Dr. Death, een duizend jaar oude magiër heeft een methode bedacht om zielen van een lichaam naar een ander lichaam te verplaatsen. Hij gebruikt die methode om zelf andere lichamen te bezitten. Eenmaal in die lichamen kan hij, door middel van zijn bloed dat net zo sterk is als zoutzuur, die kapot maken.

image

Fred Saunders

Greg Vaughn

Laura Saunders

Caretaker Franz

Volunteer in the Audience

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Scorpion Releasing heeft hem uitgebracht op DVD in de States. De print is heel degelijk, jammer genoeg zijn er geen ondertitels. De film zelf komt eerder traag op gang en is middelmatig.

avatar van perceived

perceived

Leuk hoor! Dit filmpje vond ik onverwachts goed te doen. Komt inderdaad wat traag op gang. Anderzijds heeft het me geen moment verveeld. Cheape productie, maar wel een degelijke en behoorlijk sfeervolle.