Motives 2 (2007)

Alternatieve titel: Motives 2: Retribution

Thriller / Actie

geregisseerd door Aaron Courseault
met Brian J. White, Vivica A. Fox en Drew Sidora

Het is drie jaren geleden dat Emery Simms voor een moord ten onrechte werd gevangengenomen. Emery's beste vriend Brandon (Blakemore) en ex-vrouw Connie (Fox) zijn gelukkig getrouwd en runnen een succesvol restaurant en een nachtclub in Atlanta. Hun leventje krijgt een dramatische wending als zij te horen krijgen dat Emery Simms in de gevangenis vermoord wordt en er nieuwe bewijzen tegen Brandon opduiken. Wanneer Emery's broer Donovan (White) naar voren treedt, is hij vastberaden om de waarheid bovenwater te halen.

avatar van nightbreed
Hoe komt het dat RTL-films de laatste weken veelal dubbel worden weergegeven in het tv-overzicht?

avatar van Decec
Een goede thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...