Little Bigfoot 2: The Journey Home (1997)

Familie / Avontuur

geregisseerd door Art Camacho
met Stephen Furst, Taran Noah Smith en Michael Fishman

Een alleenstaande, werkende vader gaat met zijn kinderen een weekje kamperen in de hoop weer een echt gezin te kunnen zijn. De kinderen ontdekken een vriendelijk schepsel, Kleine Bigfoot, die achterna wordt gezeten door een rijke grotgrondbezitter die hem als kermisattractie wil gaan exploiteren. Bang en alleen probeert de Kleine Bigfoot te ontkomen. De kinderen willen hem daarbij helpen. De Kleine Bigfoot weet de sympathie van de vader te winnen, die vervolgens besluit de kinderen te helpen om de Kleine Bigfoot naar Sasquatch Valley te bregen waar hij veilig zal zijn. Wat een rustige kampeervakantie had moeten worden, wordt met de jagers op de hielen - niet alleen een waar achtervolgingsavontuur voor de Kleine Bigfoot, maar ook zijn uiteindelijke thuisreis.

avatar van Phantasm
Je kunt merken dat het andere acteurs zijn, valt voor een keertje te doen, maar dit deel overtreft de 1-ste niet, helaas.