• 8.301.287 stemmen

Not Only But Always (2004)

Drama | 120 minuten

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Terry Johnson

Met onder meer: Rhys Ifans, Aidan McArdle en Jodie Rimmer

IMDb beoordeling: 7,3 (378)

Plot Not Only But Always

Deze biografische film toont het leven en werken van het komische Britse duo Dudley Moore (Aidan McArdle) en Peter Cook (Rhys Ifans). Vanaf hun jonge jaren, waarin zij als studenten spelen bij de komediegroep Beyond the Fringe, klimt hun carrière steeds hoger. Uiteindelijk verwerven zij bekendheid als de grofgebekte komedianten Derek en Clive, waarna hun glorie langzaam weer verbleekt.

Peter Cook

Alan Bennett

Audience Member

avatar van Blokland

Blokland

Mijn eerste indruk bij deze film was dat de acteurs redelijk goed lijken op Cook en Moore en dat ze een aardige impressie doen van het komische duo. "Standard biopic" denk je dan, maar tot mijn verrassing werd ik tijdens de film steeds meer gegrepen, vooral door het fantastische spel van de Ifans en McArdle; method acting!