• 8.896.374 stemmen

A Funny Thing Happened on the Way to the Moon (2001)

Documentaire | 47 minuten

Genre: Documentaire

Geregisseerd door: Bart Sibrel

Met onder meer: Anne Tonelson

IMDb beoordeling: 5,2 (687)

Gesproken taal: Engels

Plot A Funny Thing Happened on the Way to the Moon

"The greatest government conspiracy theory of all time"

In deze documentaire tracht regisseur Bart Sibrel de kijkers ervan te overtuigen wat er werkelijk gebeurd is tijdens de Amerikaanse poging om in 1969 voet op de maan te zetten. Het ruimteschip Apollo 11 is volgens Sibrel weliswaar in de ruimte geweest, maar de maanlanding heeft door omstandigheden nooit plaats kunnen vinden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van pandit

pandit

Een typische Conspiracy film. Alhoewel ik ook twijvel dat ze in de 60-er jaren de technlologie hadden om op de maan te kunnen landen, sterker nog , Ik vraag me af of het nu zou kunnen. De genoemde punten waren wel sterk, maar onvoldoende onderbouwd. Kijkt wel lekker weg

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel