A Funny Thing Happened on the Way to the Moon (2001)

Documentaire

geregisseerd door Bart Sibrel
met de stem van Anne Tonelson

In deze documentaire tracht regisseur Bart Sibrel de kijkers ervan te overtuigen wat er werkelijk gebeurd is tijdens de Amerikaanse poging om in 1969 voet op de maan te zetten. Het ruimteschip Apollo 11 is volgens Sibrel weliswaar in de ruimte geweest, maar de maanlanding heeft door omstandigheden nooit plaats kunnen vinden.

Een typische Conspiracy film. Alhoewel ik ook twijvel dat ze in de 60-er jaren de technlologie hadden om op de maan te kunnen landen, sterker nog , Ik vraag me af of het nu zou kunnen. De genoemde punten waren wel sterk, maar onvoldoende onderbouwd. Kijkt wel lekker weg

Meneer Bungel