The Lone Ranger (2003)

Western / Actie

geregisseerd door Jack Bender
met Chad Michael Murray, Nathaniel Arcand en Anita Brown

Luke Hartman, een twintigjarige student rechten uit Boston, brengt een bezoek aan zijn broer Sebastian, die de kost verdient als Texas Ranger. Tijdens een confrontatie met de beruchte dievenbende 'The Regulators' wordt Sebastian in koelen bloede afgemaakt. Luke heeft een zware schotwond, maar hij wordt gered door de moedige apache Tonto. Tijdens zijn herstel, wordt Luke dolverliefd op de bloedmooie zus van Tonto, Alope. Tonto neemt de jongeman op in zijn familie en leert hem alles wat hij weet over de natuur en de krijgstechnieken.