Game Box 1.0 (2004)

Sciencefiction / Fantasy

geregisseerd door David Hillenbrand en Scott Hillenbrand
met Nate Richert, Danielle Fishel en Patrick Kilpatrick

Charlie Nash is een expert in het testen van videospelletjes. Op een dag stort zijn leven in elkaar als hij te horen krijgt dat zijn vriendin Kate tijdens een tragische schietpartij door een kogel dodelijk getroffen werd. Zowel zijn vrienden als zijn baan laten hem daarna koud; zijn enige troost vindt hij in het spelen van computerspelletjes. Via de post ontvangt hij een mysterieus spel, dat hij meteen uitprobeert. Hij komt daarbij in een verbazend realistische 3D-wereld terecht en moet opeens vechten voor zijn leven.

avatar van jumpstylemovie
Verhaal klinkt erg goed. Maar hij heeft een erg laag gemiddelde.
Is ie echt zo slecht?

avatar van AHWA