UFO's: The Secret Evidence (2005)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Alex Hearle
met Nick Cook

Redacteur, auteur en defensiejournalist Nick Cook gaat in deze documentaire op onderzoek uit naar de geheime zwarte budgetverdediging van de Verenigde Staten en de wereldwijde doofpot waarin alle UFO-affaires verdwijnen.

UFO's: The Secret Evidence is best een degelijke documentaire over de wereldwijde doofpot omtrent UFO’s. Het is alleen jammer dat er maar weinig foto’s en filmpjes in deze documentaire te bezichtigen zijn rondom de mysterie van UFO’s. We moeten het voornamelijk doen met vage verklaringen van personen die we “zogenaamd” moeten geloven.