• 8.301.287 stemmen

UFO's: The Secret Evidence (2005)

Documentaire | 120 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Alex Hearle

Met onder meer: Nick Cook

IMDb beoordeling: 7,6 (92)

Plot UFO's: The Secret Evidence

Redacteur, auteur en defensiejournalist Nick Cook gaat in deze documentaire op onderzoek uit naar de geheime zwarte budgetverdediging van de Verenigde Staten en de wereldwijde doofpot waarin alle UFO-affaires verdwijnen.

avatar van Doom

Doom

UFO's: The Secret Evidence is best een degelijke documentaire over de wereldwijde doofpot omtrent UFO’s. Het is alleen jammer dat er maar weinig foto’s en filmpjes in deze documentaire te bezichtigen zijn rondom de mysterie van UFO’s. We moeten het voornamelijk doen met vage verklaringen van personen die we “zogenaamd” moeten geloven.