Ein Zwilling Zuviel (2001)

1 stem

Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Thomas Bohn
met Thomas Heinze, Nele Mueller-Stöfen en Sven Köller

Zakenvrouw Inga heeft haar leven en haar zoontje Nicki goed in de hand. Franz is een charmante oplichter, die bij zijn vrijlating uit de gevangenis nog openstaande schulden moet afbetalen. In de gevangenis heeft Franz van Inga's tweelingbroer, van wie zij het bestaan niet afweet, gehoord over hoe rijk Inga is. De tweelingbroer is van plan na zijn vrijlating zijn zus op te zoeken, maar Franz is hem voor. Hij doet zich voor als Inga's broer en wint het vertrouwen van zowel Inga als Nicki. Hoofddoel is de inhoud van de kluis, maar Franz wordt verliefd.