Fighting for My Daughter (1995)

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Peter Levin
met Lindsay Wagner, Piper Laurie en Chad Lowe

Kate Kerner probeert wanhopig de politie over te halen haar te helpen haar weggelopen dochter terug te vinden in het prostitutie circuit. Als de politie machteloos blijkt te staan, rest haar niets anders dan zelf de straat op te gaan en een eigen onderzoek te starten. Vermomd als prostituee infiltreert ze in de onderwereld van Washington.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een zeer kleurloze tv-film. Een tienerdochter die er ouder uitziet dan 16 en een moeder die blijkbaar evenveel problemen heeft als haar dochter. Verder is het een heen- en weer spelletje tussen moeder en dochter maar dan zonder verdere inspanning. Deze dingen gebeuren in het echt ook, maar of dit geval zo speciaal is om er een filmversie van te maken is wel de vraag. Nogal fake eigenlijk.

Uitstekend tv-drama met een uimuntende cast.

avatar van mikey
Lijkt deze niet wat op Hardcore?

avatar van Decec
Een goede Drama TV Movie...
Een waargebeurd verhaal...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel een bekende actrice Lindsay Wagner spelen goed...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...