Agent Crush (2008)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Sean Robinson
met de stemmen van Ioan Gruffudd, Neve Campbell en Roger Moore

Boris Goudpather is een cyborg die door de WSN is gemaakt om de misdaad te bestrijden over de hele wereld. Maar het experiment moet worden stopgezet omdat er een gevaarlijk defect is aan de cyborg. Boris weet echter te ontsnappen en, zeer misvormd en kwaad, maakt hij zich klaar om wraak te nemen op de wereld. Maar dan wordt Agent Crush gebouwd, een tweede cyborg, die Boris moet weten tegen te houden vooraleer de wereld vergaat.

avatar van Pieter Montana
Eindelijk ook nog eens Roger Moore ! Ik heb hem na zijn Bond-carrière eigenlijk geen andere memorabele rollen weten te spelen.

avatar van donnie darko

Hier is al een teaser te bekijken. Ziet er meer voor volwassenen uit dan voor kinderen.

De Thunderbirds lijken helemaal terug.

avatar van kimmie131195
lijkt me leuk