Unidentified (2006)

Sciencefiction

geregisseerd door Rich Christiano
met Jonathan Aube en Josh Adamson

Twee jonge journalisten van het tijdschrift 'Both Sides" worden naar Texas gestuurd om de toename van UFO meldingen te onderzoeken. Hun onderzoek onthult een bovennatuurlijk element die een wig tussen hen in drijft. Als ze hun onderzoek onafhankelijk van elkaar doen, begint hun leven te veranderen.

avatar van Xcobra
Niet kijken mits je bekeerd wilt worden.
De naam v/d film belooft een SF film te worden, in werkelijkheid wordt alleen maar gepraat over het bekeren.
Lager dan een 0,5 kan ik jammer genoeg niet gaan.

zenegroen
Bekeerd hoef ik niet te worden, dat ben ik al. Maar als Christen wil ik toegeven dat dit wel de bedoeling achter deze film is. SF moment zie je schaars in de film. Er wordt steeds gehamerd op het geloof...

Mensen die niets met het geloof hebben zal deze film dan ook helemaal niet aanspreken.

Jammer.

Pfffffffff dit is serieus een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

Begint al met super slecht camera werk en dan ook nog eens super slecht acteer werk. Dan komt er ook nog eens bij dat het verhaal onwijs slecht is. En dan krijg je ook nog eens om de haverklap te horen dat je christus moet ontvangen om naar de hemel te gaan en anderen gaan naar de hel.

Ik heb de film niet eens afgekeken. ALs ik een 0 kon geven hier dan had deze film hem gekregen, maar een gelukje voor de film dat het laagste wat je kunt geven een 0,5 is.

Dit is weer zo een film die probeert het geloof in je te rammen zeer onsmakelijk wanproduct.

Wat slecht en daar zal ik het maar bij laten.Bagger!0 ster