Intruders (1992)

Sciencefiction

geregisseerd door Dan Curtis
met Richard Crenna, Mare Winningham en Susan Blakely

Een vrouw wordt in verwarde toestand op 30 kilometer afstand van haar huis gevonden. Ondertussen wordt in een andere stad een vrouw bezocht door gezichtloze aliens (verkleed als monteurs van het telefoonnetwerk). De vrouw valt flauw, wordt uren later naakt wakker en weet niet meer wat er is gebeurd, terwijl het lijkt of de tijd stil heeft gestaan. Beide vrouwen komen in aanraking met een psychiater die de schokkende waarheid achter deze onverklaarbare gebeurtenissen achterhaalt.

avatar van 606
Duurt veel te lang waardoor je de aandacht op gegeven moment kwijt bent.
Had wel meer over de Aliens qua informatie in gemogen.
Ook de spanning was iets te min.
Wat betreft de acteerprestaties was het gewoon goed.

3 sterren

avatar van arno74
Driedelige miniserie geïnspireerd door de alien abduction en UFO-verhalen uit de jaren '60. De film volgt hoofdzakelijk twee vrouwen die zo'n ervaring hebben meegemaakt, en hun directe omgeving. Wie docu's of iets anders over dit thema heeft gezien mist niets door dit over te slaan, het is een verfilming van het bekende verhaal. De duur is aan de lange kant, maar het laat zich wel bekijken. Een magere 3*.