Gomeda (2007)

Turkije
Fantasy / Horror

geregisseerd door Tan Tolga Demirci
met Feride Çetin, Halim Ercan en Bahar Yanilmaz

Vijf vrienden gaan een weekendje met de auto naar de grotten van de Gomeda vallei. Als zij onderweg autopech krijgen, gaan zij te voet verder. Eenmaal aangekomen bivakkeren ze in de grotten. Alleen weten zij niet dat er vroeger in de grotten gemarteld werd en de boosaardige geesten hebben het gemunt op de vijf zielen die alleen maar een weekendje uit willen gaan...

http://www.gomedafilm.com/ Officiële Filmsite.

Trailer: zie onder DOWNLOAD ==> Fragman ==> izle (bekijk)/indir (downloaden)

24ayar
Zo verschrikkelijk lomp,goedkoop,verhaalloos,fake jongens gewoonniet doen tis het echt niet waard k heb hem 0,5 gegeven maar als `t kon had k hem lager gegeven. In Turkije denken ze als we nou een horror-film maken gooien we geoon een rare,vage of een moeilijke verhaal dr in en dan gaat `t goed. nou mis dus!! Want ook bij Araf® was dat zo, gewoon proberen iets leuks te maken maar kijk een om je heen joh Dabbe® was daartegen echt een topper. maar jah je kan niet alles hebben he. K ga nu naar Küçük kiyamet kijken http://www.kucukkiyamet.com/ dit is de website... maare over Gomeda, met een woord: Bagger

Trailer is best aardig.

Doet denken aan oude giallo's