• 8.295.413 stemmen

Celebrity (1984)

Drama | 313 minuten (miniserie, 2 delen)

Genre: Drama

Speelduur: 313 minuten (miniserie, 2 delen)

Geregisseerd door: Paul Wendkos

Met onder meer: Ben Masters, Debbie Allen, River Phoenix

IMDb beoordeling: 7,7 (228)

Plot Celebrity

Drie mannen verkrachten een vrouw als ze jong zijn. Naarmate ze ouder worden, groeien ze uit elkaar. De een wordt een journalist die in een conflict met de Ku Klux Klan geraakt, de ander is een homoseksuele man, getrouwd met een vrouw. De derde man is een pastoor met een slecht verleden. Wanneer een rechtszaak geopend wordt, worden de drie mannen weer herenigt. En dat kan heel het leventje dat ze hebben opgebouwd weer verwoesten.

avatar van clubsport

clubsport

jaren geleden deze miniserie eens gezien maar pas tegen het eind van deze herziening besefte ik pas dat ik hem ooit eens eerder had gezien .

Het verhaal neemt erg lang de tijd om de levensloop van de 3 mannen te vertellen , in dit geval wel meer dan 4 uur maar dat vond ik niet echt een bezwaar want ik hou er wel van als er flink de tijd word genomen om karakters uit te diepen , zo leef je ook echt mee met wat de jongens en later mannen allemaal meemaken .

Over dat conflict met de klu klux clan wat vermeld word in de uitleg hierboven klopt niks van , dat verhaal komt totaal niet in de film ter sparake .