Kater (2016)

Alternatieve titel: Tomcat

Oostenrijk

geregisseerd door Klaus Händl
met Philipp Hochmair, Lukas Turtur en Thomas Stipsits

Andreas en Stefan leven een gelukkig en gepassioneerd leven. Samen met hun kater Moses wonen ze in een oud huis in één van de wijngaarden van Wenen. Ze werken als musicus en organisator in hetzelfde orkest en houden veel van hun grote vriendenschare. Een onverwachte en onverklaarbare uitbarsting van geweld gooit hun relatie echter overhoop en zorgt ervoor dat alles een vraagteken wordt.

Vanaf donderdag 3 november in de bioscoop (Arti Film)

avatar van Darbie
Ik zou maar thuis blijven als ik jullie was.

Leef jij nog in 2016?

avatar van Baggerman
Darbie schreef:
Ik zou maar thuis blijven als ik jullie was.

De titel beloofde anders niet veel, dus je was gewaarschuwd?