The Salena Incident (2005)

Alternatieve titel: Alien Invasion Arizona

Horror

geregisseerd door Dustin Rikert
met Dan Southworth, Avery Clyde en Sam McConkey

Een groep gevangenen gijzelen hun bewakers tijdens een routine transport, maar wanneer ze een, op het eerste zicht, verlaten stad binnenrijden zal al snel blijken dat de gevangenen en bewakers elkaar zullen moeten helpen om uit de klauwen te blijven van een gruwelijk monster.

avatar van Noodless
Een B-filmpje die nog best te pruimen valt. Natuurlijk is er heel wat op te merken bij dit soort filmpjes, maar er zit voldoende variatie in. Zo ligt het eerste half uur vooral de focus op de ontsnapping die niet verloopt zoals het gepland werd. Daarna moeten ze afrekenen met monstertjes in een verlaten stad.
Het lage budget zorgt voor matige effecten, maar vooral het begin en de laatste scène van de film zien er wel echt belabberd uit. Cathy Rankin en Avery Clyde zijn de mooie meiden van dienst. 5/10