Amerikalilar Karadeniz'de 2 (2007)

Turkije

geregisseerd door Kartal Tibet
met Metin Akpinar, Peker Acikalin en Kadir Çöpdemir

Amerika dropt per abuis een zgn. 'smartbomb' in het dorpje Yukarisulakça aan de Zwarte Zee. De bom stort neer op het huisje van Gekke Muhittin, maar explodeert niet. De Amerikaanse geheime dienst start een zoektocht naar de lokatie van de bom en verkleden zich daarbij als 'onopvallende' toeristen. Ondertussen ontstaat er echter een hechte vriendschap tussen Gekke Muhittin en de bom.

Justice4All
Ik ken deel 1 niet eens. Hoe komen zij aan deel 2?

Ersial
Je hebt geen deel 1. Dat is het 'grappige' ervan. Als je de trailer bekijkt, hoor je ook; "Waar is deel 1 hiervan"?

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=1fD6PyEI8QI

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Een stem, een bericht en de reacties daarop verwijderd.

avatar van Santino Corleone
Was wel een aardige film. Het acteren was slecht vond ik ook die gasten die zogenaamd Amerikanen waren kondne geen eens normaal Engels spreken. Maar Gaffur en Metin Akpinar deden het geweldig. Er zitten een aantal komische momenten tussen.