San Franpsycho (2006)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Ed Quiroz en Jose Quiroz
met Joe Estevez, Jose Rosete en Todd Bridges

San Francisco heeft zwaar te lijden onder de moordpartijen van een seriemoordenaar: de San Franpsycho. Deze moordenaar heeft het voornamelijk op aantrekkelijke vrouwen voorzien, die hij 's nachts achtervolgt en vervolgens vermoordt. Na iedere moordpartij stuurt hij een nieuwslezeres cryptische brieven. Door de obsessie die de San Franpsycho heeft voor knappe vrouwen, en de nieuwslezeres in het bijzonder, is niemand zijn of haar leven meer zeker.

Een enorm prutswerkje, deze film. Het komt zo enorm amateuristisch over, inclusief het lachwekkende acteerwerk. De manier van opnemen (met een handcamera) maakt het plaatje compleet.
Alleen de beginscene al, waarin we iemand gedurende 5 minuten zien lopen over straat zonder dat er iets gebeurt. Pure bagger.