Don't Knock the Rock (1956)

Alternatieve titels: Hi Fi | Rhythm and Blues

Muziek

geregisseerd door Fred F. Sears
met Alan Dale, Patricia Hardy en Alan Freed

Rock&Roller Arnie Haynes keert terug naar zijn geboortedorp waar hij door de lokale jeugd als een held ontvangen wordt. De burgemeester en andere bezorgde volwassen hebben hem echter verboden om op te treden omdat ze hem en zijn muziek als een negatieve invloed op hun kinderen beschouwen. Met de hulp van diskjockey en uitgever Alan Freed plus andere artiesten uit het vak hoopt hij iedereen ervan te overtuigen dat Rock&Roll helemaal niet zo gevaarlijk is als zij denken.

Dick2008
Matige film toch weer uit het Rock 'n' Roll tijdperk. Wel leuk optreden van Little Richard met Long Tall Sally en Tutti Frutti.