Safety in Numbers (2005)

Australië
Horror

geregisseerd door David Douglas
met Teo Gebert, Alan Lock en Christian Marcel

Jen, Mat, Ben, Lisa, Caroline en Nigel waren de zes favoriete deelnemers van de reality-tv-show 'Survivor Island'. Zes maanden later worden zij uitgenodigd op hetzelfde eiland voor een reünie met een speciale tv-uitzending. Eenmaal aangekomen merken ze dat er niemand aanwezig is en dat hun strandhuis vernield is. In het strandhuis is er op de muur een tekst geklad met de waarschuwing: "Jullie zullen allemaal sterven". Achtergelaten op het eiland, merken zij dat het toch misschien niet om een misselijke grap gaat en dat de moordenaar diep in de jungle klaar staat om ze een voor een te af te slachten.