Night Feeders (2006)

1 stem

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door Jet Eller
met Donnie Evans, Brett Gentile en Kate Leahey

In de verre zuidelijke wildernis stort een meteoor op aarde neer met daarin bloeddorstige ruimtewezens, die niet tegen daglicht kunnen. Vier hertenjagers die een weekendje willen jagen komen in aanraking met de Night Feeders en vluchten in een nabij gelegen leegstaand huis en willen voor de dageraad het huis verlaten.

avatar van Vascago
Klinkt goed. En dat monstertje vind ik er best veelbelovend uitzien op de poster.

avatar van Vascago
Sfeer en soundtrack zijn goed. Verhaal en acteerwerk boeien niet in een film als dit, maar zo slecht was het niet eens. De film is alleen veel te donker gefilmd. Wel logisch met zo'n titel, maar nu zag je vaak helemaal niets. Jammer want de film had best wat potentie.