ad

Geregisseerd door: Gregg Araki

Met onder meer: Johnathon Schaech, Kathleen Robertson en Matt Keeslar

Over Splendor

"Explore the possibilities..."

Veronica gaat een relatie aan met twee mannen. De eerste is de gevoelige Abel, een mislukte journalist. De andere is de seksueel onverzadigbare Zed, drummer in een punkrockband. De twee totaal verschillende mannen trekken in bij Veronica en ze beginnen een driehoeksverhouding. Tussen de mannen ontwikkelt zich een bijna broedelijke vriendschap, maar na verloop van tijd vervreemdt Veronica van het losbandige, kinderachtige tweetal. Veronica raakt zwanger, maar weet niet wie de vader is. Dan valt ze voor de charmes van een succesvolle regisseur.

imageimage

avatar van Enzo

Enzo

Agh wat moet je er van zeggen.. Heb hem gekocht voor één euro en voor dat geld is het een leuke film. Ook leuk om wat vaker te bekijken. Het is best wel slecht geacteerd maar je blijft toch kijken. Je wordt er wel slaperig van..

avatar van alec

alec

Iets minder werk van Araki, de personages zijn nogal braaf en het verhaal gemiddeld. Waar 'Threesome' stopt lijkt het hier verder te gaan. Matt Keeslar als Zed speelt goed, Kelly Macdonald uiterst belabberd. De soundtrack is zeker de moeite waard.

Een *3.0

avatar van lyn.theresa

lyn.theresa

Ben em toevallig tegen gekomen op tv en is blijven staan. wel grappig tot nu toe, maar niet super boeiend.

gauke

Prachtige kleuren en aantrekkelijke acteurs in een aanvaardbare film. Alhoewel na afloop realiseer je je dat je niets gemist had als je 'm niet gezien had. De seks moet je je inbeelden en het zogenaamd buitenissige tussen beide mannen is een kus.

avatar van Passiebloempje

Passiebloempje

De tweede keer dat ik een film van Araki probeer. Het voorspelbare verhaal, hoe het in elkaar is gezet en de manier van (waardeloos) acteren; het is alsof ik deze keer naar een hele slechte pornofilm zit te kijken. (Een waar het belangrijkste en leukste aspect ver te zoeken is, welteverstaan.)

Ik weet het nu zeker; Araki is niks voor mij.

avatar van SimonV

SimonV

Leuk, origineel verhaal in een niet zo goed gelukte film. De vertelstijl had niet gehoeven omdat het niet zoveel toevoegt. Voor de bewuste overacting op sommige momenten geldt hetzelfde. Camerawerk is op sommige momenten origineel.