Il Bisbetico Domato (1980)

Alternatieve titel: The Taming of the Scoundrel

Italië

geregisseerd door Franco Castellano
met Adriano Celentano, Ornella Muti en Edith Peters

Een boer blijft een verstokt vrijgezel, ondanks de aandrang van zijn huishoudster dat hij een vrouw moet zoeken. Een Milanese schoonheid met autopech doorbreekt zijn isolement en tracht hem met haar verleidingskunsten in te palmen.

avatar van Aapje81
Heel leuk en sympathiek filmpje. Er is veel chemie tussen Celentano en Mutti.

Boven gemiddeld

Typische Celentano-klucht, zoals hij ze handenvol gemaakt heeft. Niet meer dan een paar geslaagde grappen, de overige grappig bedoelde momenten variëren van zeer flauw tot niet erg geslaagd.
De interactie met Ornella Muti en het optreden van Edith Peters als Mamie zijn eigenlijk de enige positieve aspecten van deze film, die ook nog eens veel te lang is.

avatar van Marvinleeaday
Leuke film, jammer van de laatste 10 minuten.