My Bollywood Bride (2006)

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Rajeev Virani
met Jason Lewis, Kashmira Shah en Gulshan Grover

Alex is een echte playboy uit Los Angeles, die de meisjes altijd voor het kiezen heeft. Het vrije leventje bevalt hem best, totdat hij de knappe Reena uit India ontmoet. Voor het eerst weet Alex wat, of beter gezegd, wíe hij wil. Op een dag is Reena echter verdwenen. Hij bedenkt zich geen ogenblik, koopt een vliegticket en reist haar achterna naar India.

Leuke 'feel good' movie met leuke muziek

Kannibaal schreef:
Leuke 'feel good' movie met leuke muziek
nou vond er niet veel aan. het moest een Romantiek / Komedie zijn. okè er zit romantiek in maar de komedie is ver te zoeken vandaar een 0.5

avatar van soom
Het is geen gehoor dat mensen wiens moedertaal niet Engels is, Engels proberen te praten... . Het is een stuk minder dan Bride&Prejudice en Bend it Like Beckham, iets meer geforceerd, en Jason Lewis als zogenaamd lekker ding, hm. Dat is wat je noemt een miscast. Ik moet, zoals ik al een posting wat eerder heb vermeld, nog zoveel films zien, het is echt een levenlange klus om alle films te gaan zien die je wilt. En dat lukt je niet eens echt, lijkt me.. Maar ik heb een begin gemaakt en ik moet maar eens op zoek naar echte Bollywood-films, dit standaard Bollywood werk in samenwerking met Amerika begint me na 3 films wel de keel uit te hangen.

avatar van fritsy
Film is gewoon weer te standaart. 1,0*

ik heb hem ng niet gezien, maar ik denk wel dat het wel een leuke film is...

Hmmm, het commentaar alhier geeft niet veel moed. Toch ga ik hem kijken. De negatieve commentaren hieronder zijn zó nietszeggend (en met taalfouten) dat ik mijn eigen oordeel maar ga vormen.

Dus later meer....

Het is inderdaad een heel leuke film. India en Mumbay mooi in beeld. De Indiase cultuur goed geraakt. Humor is zuiver en maakt de film alle 90 minuten leuk om naar te kijken. De romantiek is natuurlijk voorspelbaar, maar dat willen we ook allemaal.

Ik geef een extra hoge waardering om het een beetje goed te maken voor de foute beoordelaars hieronder. Normaal zou ik een 3,5 zetten.

avatar van Niinza
In Sex and the City en Charmed vond ik Jason Lewis wel goed acteren, maar hier dus echt niet. Jammer. Verder was het niet echt een leuke film, eigenlijk.

avatar van ladybug
Wel een aardig wegkijk filmpje.
Leuk verhaal met prachtig gefilmde locaties van India en de VS.
En grappige dansscenes.
Acteerprestaties waren minder...

avatar van Katharina
Opzich wel leuke film, maar vrij slecht geacteerd.

avatar van zowizo
lieske1304 schreef:
ik heb hem ng niet gezien, maar ik denk wel dat het wel een leuke film is...

ik ook niet - lijkt me 10x nix - doei