Butter (1998)

1 stem

Actie / Thriller

geregisseerd door Peter Gathings Bunche
met Shemar Moore, Nia Long en Ernie Hudson

Freddy Roland werkt voor Curtis "8-Ball" Harris, eigenaar van Rhythm Records, het grootste R&B label in Amerika. Op de avond dat 8-Ball zijn winstgevende firma zal verkopen, treft Freddy zijn pleegzus Blusette Ford dood aan. Zij was één van de meest populaire artiesten van Rhythm Records. Freddy weet niet dat Blusette voor haar dood ruzie maakte met 8-Ball over haar contract. Maar wanneer 8-Ball de politie niet wil bellen, begint Freddy toch argwaan te krijgen. Samen met zijn vriendin Carmen Jones en de hulp Rick Darren, de toekomstige eigenaar van het label, wil Freddy wraak nemen op 8-Ball.