Pyare Mohan (2006)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Indra Kumar en Kookie V. Gulati
met Fardeen Khan, Vivek Oberoi en Esha Deol

Pyare (Fardeen Khan) is blind en Mohan (Vivek Oberoi) is doof en toch zijn ze beste vrienden. Ze zijn allebei op zoek naar hun ware liefde, terwijl ze nog geen eens verdrietig zijn over hun handicap. Op een dag komen ze twee zussen tegen Preeti (Esha Deol) en Priya (Amrita Rao) en ze worden direct verliefd, maar zijn Preeti en Priya wel verliefd op hun?

avatar van Social-Mask
Op momenten grappig, maar wat is dit toch slecht! Ook hier vind ik geen enkele acteur interessant. Plot is ook lachwekkend (maar je moet niet veel verwachten bij die komedies van Bollywood tegenwoordig) en al helemaal als het serieus wordt.

de film was niet echt goed, maar dat ene liedje (I love you my angel)
maakt wel veel goed!! 3*