Mr. Nanny - Ein Mann für Mama (2006)

Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Oliver Dommenget
met Linda de Mol, Florian Fitz en Christian Maria Goebel

Lissy Meister heeft het maar druk met haar werk en haar drie kinderen. Als haar kinderoppas er met haar geld vandoor gaat, heeft Lissy dan ook een probleem. Het uitzendbureau stuurt haar echter een andere kinderoppas, de homoseksuele Benno Krüger, maar is hij wel degene voor wie hij zich uitgeeft?

Justice4All
Een "rip-off"-versie van MRS. DOUBTFIRE

avatar van Hannibal
Was deze film gisteravond niet op "tien"? Ik zag tijdens het zappen Linda de Mol namelijk Duits brallen in een film.

avatar van Nicolage Rico
Hannibal schreef:

Klopt. Niet gezien, overigens.

Klopt inderdaad. Volgens sommige bronnen is deze film nogal goed ontvangen in Duitsland. Ik merk er alleen zelf maar vrij weinig van gezien het aantal stemmen. Het zal dus ongetwijfeld weer een 13 in een dozijn film zijn.

Het Duits is even wennen...maar toch een leuke film! 3 ***

avatar van BlueJudaskiss
Prima zondagavondfilm. Geen cinematografisch hoogstandje, maar gewoon een lekkere wegkijker.

Inderdaad een aardige film, ookal kan ik me de scène die je hierboven ziet niet herinneren.

Het concept is leuk en hoewel het een voorspelbare film is, is hij niet minder vermakelijk. Linda moet echter wel eens wat moeilijkere rollen aannemen.

3.0

Ik vond het zelf een goede film en heb hem ook gezien op Tien toendertijd. Goede film met goed acteerwerk van onze Linda die we meer en meer aan het verliezen zijn aan onze oosterburen. Maar als ze daar zulke films gaat maken dan leen ik haar maar al te graag uit aan hun. Een 3,5 van mij!

Wie kan mij aan deze dvd helpen?
Ben hier al heel lang naar op zoek!!
pavl@live.nl
gr Pavl

avatar van dims
Ik houd helemaal niet van duitse films, ging kijken omdat Linda er in meespeelt en wat blijkt? Ik vond het een hele leuke film. Linda speelt overigens erg goed.

avatar van jumpstylemovie
Vanaf het punt dat de film begon wist ik al wel dat dit een té simpele film met veel clichés zou gaan worden. Linda de Mol zat ook al duits in Ein Lugen for die Liebe en die vond ik ook niet veel aan. Heb ik geloof ik het zelfde cijfer gegeven als deze:

avatar van Fran
Ik vind dit een behoorlijk oppervlakkige film. Qua uitwerking en qua verhaal. Je weet vanaf de eerste scene onderhand al hoe de film gaat aflopen. Maar aan de andere kant is het gewoon een lekker romantische wegkijker. Perfect voor een meidenavond met een glas wijn erbij. Linda de Mol deed het ook zeker niet slecht in deze film.