Spivs (2004)

Verenigd Koninkrijk
Actie / Komedie

geregisseerd door Colin Teague
met Nick Moran, Dominic Monaghan en Kate Ashfield

Jack, Steve en Goat zijn 'East End Spivs'. Zij verdoen hun tijd met oplichting en dealen, waar en wanneer zij maar kunnen. Op een dag gaat een simpele smokkelklus helemaal fout. De groep ontdekt dat hun smokkelwaar bestaat uit illegale immigranten die bestemd zijn voor de seksindustrie. Alle illegalen weten te ontsnappen, op een 11-jarig meisje en haar jongere broertje na. De kinderen komen onder de hoede van Jack, maar tegelijkertijd zit er een smokkelaar achter hen aan, die woedend is over het verlies van zijn smokkelwaar.